Sant Jordi

Diada de Sant Jordi : Acte de Farners Solidari

Diada de Sant Jordi  solidaria!

El dia de Sant Jordi, a la Biblioteca Joan Vinyoli, va tenir un lloc un acte organitzat per Farners Solidari on es van poder escoltar contes de les diferents comunitats que viuen a Santa Coloma. Hi van participar alumnes de secundària de La Salle i de l'Institut.
En el nostre cas l'Unai San Roman va explicar una llegenda basca, la Loveneet kaur, la shublenjiit Kaur, la Navdeep Kaur i La Baljinder kaur van explicar històries del Punjab i en Pau Riera va relatar el conte d'en Patufet. Des de La Salle vam poder escoltar històries de la comunitat xinesa, marroquina i gambiana.

Des de l'institut també es va organitzar la recollida de  donatius a  canvi d’una rosa  per  beques d’estudis  pels estudiants  de l’Instituto  Rodolfo Castillo de Palacagüina  amb qui l’Institut de Santa Coloma de Farners està agermanat.

Gràcies a tots i  a totes !