Velobici

1r Intercanvi a Menorca VELO-BICI.CAT

Menorca.jpg

Del diumenge 6 de juny al dissabte 2 de juliol  estada dels alumnes de l'Institut Josep Maria Quadrado de Menorca a Santa Coloma de Farners.

Del diumenge 8 de maig i fins el dissabte 14 de maig, una representació dels nostres alumnes de l´institut de Santa Coloma de Farners marxen a Menorca en el marc del 1er Intercanvi VELO-BICI.CAT. Aquest és un projecte multidisciplinar adreçat a alumnes de 3r d´ESO on el protagonista és la bicicleta de muntanya que serveix de fil conductor per a compartir experiències educatives entre alumnes de diferents instituts, en el nostre cas, l´INS Josep Maria Quadrado de Ciutadella (Menorca).

Si voleu conèixer detalls d´aquest intercanvi, us adjuntem aquest document i desitgem a tots els participants molt bon temps i bones pedalades!