CARTA DE COMPROMÍS DE QUALITAT EN LA PRESTACIÓ DEL SERVEI D’ASSESSORAMENT EN LA FORMACIÓ PROFESSIONAL DEL SISTEMA EDUCATIU
El centre, Institut de Sta. Coloma de Farners, es compromet a realitzar un servei d’assessorament dels aprenentatges en la formació professional d’acord amb l’establert a les normes i instruccions del Departament d’Ensenyament, la qual cosa inclou:
- Realitzar i publicar –al taulell d’anuncis i a la web del centre- abans del 30 de setembre de cada curs:
- Les famílies professionals per a les quals s’ofereix el servei i els cicles associats.
- El nombre de places que s’ofereixen per a cada família professional.
- Els criteris i el procediment d’admissió de les sol·licituds.
- Les dates del període de sol·licitud al servei d’assessorament.
- La data de publicació de la llista d‘admesos al servei i les places de reserva en cas que hi hagi una demanda superior a les places ofertades, així com el preu del servei.
- El termini per presentar la documentació i fer el pagament del preu del servei.
- El calendari del servei d’assessorament.
- Desplegar, almenys, un procés anual d’informació d’assessorament dels aprenentatges assolits mitjançant l’experiència laboral o en activitats socials.
- Prestar, almenys, un servei d’assessorament anual, per a cadascuna de les famílies de l’oferta publicada.
- Ampliar el termini de sol·licitud si no s’exhaureix el nombre de places assignades en la primera oferta publicada.
- Publicar les llistes d’admesos al servei d’assessorament en un període màxim de 7 dies hàbils després del termini de sol·licitud.
- Assignar una persona assessora experta en orientació professional de la família professional corresponent.
- Assessorar a les persones usuàries en l’elaboració del dossier de trajectòria professional.
- Lliurar a les persones usuàries un informe d’assessorament, on costarà l’itinerari formatiu per assolir l’objectiu professional desitjat i les recomanacions per dur-lo a terme.
- Realitzar enquestes per poder recollir el grau de satisfacció de les persones usuàries sobre el servei proporcionat.
- Posar a l’abast de la persona usuària un servei de queixes i/o suggeriments, les quals tindran resposta en un termini no superior a 7 dies.